onsdag 19 november 2014

Små granar pryder....

 
 
...snart alla vrån här hemma :)
Nu kan jag inte hålla mig längre, så nätt kommer det in både granar och lite annat smått som hör julen till. Några av granarna har blivit planterade i krukor och andra får snällt nöja sig att stå i vatten, båda lika snyggt enligt min mening.:)
Tänk om drygt en veckan så ska julstjärnor och stakar få pryda våra fönster, underbart.

Denna bilden är lånad på nätet.
 
 
Ha en härlig mitt i veckan dag
Kram Anna
 
 
 
 

4 kommentarer :

angie sa...

süß sind die kleinen bäumchen!!! angie

Gjuterian sa...

Härligt med små granar. Måste ut i helgen och plocka in några jag också. Självklart blir det även några att ha utomhus.

Kram från Helen

Eva sa...

Verkligen jätteläckert med minigranar i lerkrukor, och med gosig mossa runt foten!
/EVa, Tinibelli

Anjas Hill sa...

Det där med små granar lite här och var är även min "grej". Jag är inte "fän" av julerött mer än väääldigt måttligt. Vitt. svart, grönt, pepparkasbrunt, vinrött, guld och silver.
Dina bilder är otroligt läckra!
/Anja