tisdag 19 januari 2016

Nytt är roligt


Jag är så nöjd och glad för både kopparna jag köpte i julas och min fina bricka från Svenskt tenn som jag fick i julklapp. Julen gick i ett nafs och nu har livet gått tillbaka till dagar med rutiner och det fortsätter att rulla på i ett hög tempo. Man skulle vilja skruva ner det lite men det är svårt när det är mycket som påverkar och spelar roll. Det är mycket som spinner runt i huvudet både med jobb och hemma, roliga saker som att planera nästa semester till utmaningar på jobb. 


Ledsen över dåliga uppdateringar här på bloggen men ibland får det prioriteras annat :)

Ha det gott alla fina som hänger kvar
Kram Anna

finns även på Insta som: annae1969


1 kommentar :

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Ja nu rullar livet på i full fart. Önskar att jag hade någon ledighet att se fram emot, som kan hejda farten men jag är inte ledig något längre förrän huvudsemestern vid Midsommar. Får kanske försöka lägga in lite ledigt innan, om det går..
Är också sugen på att köpa något nytt. På något lustigt sätt så blir man lite uppiggad av sådant, eller hur? ;) Ta hand om dig!