onsdag 15 december 2010

Helt underbart.......


Mina starkaste rekommendationer får detta underbara nattlinne från polarn o pyret. För flera år sedan köpte jag mitt första och jag bara älskar det. Nu har det äntligen kommit i deras sortimet igen men bara nu till jul och i rött men så fint och skönt det är. Igår fick det röda  följa med hem och jag ser fram emot att få krypa i det. På helgerna är det underbart att tillbringa halva dagen i detta sköna........

I går fick ytterligare en svart klänning följa med hem och ansluta sig till samlingen......vet inte hur många svarta klänningar jag har nu......varför är man så tråkig? Men den får duga till julfesten ikväll med jobbet och kanske till julafton och nyår också.....men nu måste jag koncentrera mig på att köpa klart julklapparna som bara är påbörjade, så det är en och annan kvar att köpa.

Ha en härlig dag i kylan
Kram Anna



11 kommentarer :

Lena/isklockan sa...

Svart är ju så fint och bra . Passar till allt.....Bra tips om nattlinnet. Tack kram

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Ja, varför slutade de med vuxen??

Tack för tipset, jag får kasta mig dit innan min favvispijamas tar slut!!
Kram H.

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Har ett ;-) och ett svart också, fast det är en 'look alike' och inte från Polarn.... Bästa sovstassen på vintern när man är kall....

Svart funkar alltid, så slipper man fundera så mycket!

Ha det så trevligt på festen!
Kram Charlotte

Katarinas trädgård sa...

Oj, jag trodde först du skulle gå på jobbfesten i randigt nattlinne... Men ett sådant nattlinne vill frusna jag också ha, skriver på önskelistan!
Nu blir jag nyfiken; varför står det "Denna blogg är värd 43 742 kr" i din sidmeny???
Kram,
Katarina

Marina sa...

Det ser jättemysigt ut! Skulle absolut kunna tänka mig ett sådant.

Kram!

Emmas utsikt sa...

Oj, snacka om retro. Så härlig. Kanske det är en sån jag ska önska mig av Tomten i år. Supersöt!

Kram
Emma

tina sa...

Härligt! Jag gillar verkligen Polarn o pyrets kläder, och nattlinnet var verkligen fint!
Svart är alltid rätt!

Tack för en inspirerande och fin sida!

kram tina

Almbacken sa...

Urmysigt! Jag har kollat på dem men tänkt att det kanske är för långt.......men så gött att mysa runt i.....nu blev jag sugen på ett.

Hoppas du får en riktigt trevlig kväll. Du är snygg i allt!!!!!

Kram / Maria

ANKAN sa...

Hej!

Vilken fin blogg du har!

Tack för tipset om POP-nattlinnet. Jag har nu skrivit upp det på önskelistan inför födelsedagen i februari.

Jag återkommer!

Kram

ANKAN

Tillsammans Hemma sa...

Hej.
Har också ett likadant rött och vitt, långt, varmt och superskönt.

Mitt åker på när vinden viner genom huset och så är det ju jättefint nu till julen!!!!!

Sov så gott från Loo!

Snäckskalsdalen. sa...

Den lilla svarta kan man inte få för många av, alltid (nästan) rätt.
Och nattlinnet påminner mig om Marimekkos nattlinnen som fanns en gång på forntiden, jag bodde i sådana då!
Hoppas julklappsinköpen går fort och lätt!
Agneta kram