lördag 23 juni 2012

Så här vill jag ha det....



Nu har jag lyckat övertala maken att vi ska bygga en soffa på vår uteplats i stället för att köpa en färdig och just denna har jag fastnat för. Till min stora glädje var maken inte svår övertalad.
Skillnaden är att jag vill att min ska vara svart...som vanligt... visst är borden lite små fräcka av gamla lastpallar? Hela uteplatsen är i min smak..:)

Bilder lånade från sköna hem

Hoppas ni alla har haft en trevlig midsommar. Vi hade en underbar kväll med goda vänner och just som vi satte oss för att äta sprack himlen upp och vi fick känna värmade strålar från solen och det stannade kvar hela kvällen, härligt. Just som en Svensk sommar ska vara lite regn och lite solsken.

Kram kram Anna






4 kommentarer :

Anonym sa...

Ja, visst är det snyggt! Vi har ett soffbord gjort av en lastpall som vi är jättenöjda med. Vi köpte billiga hjul på Clas Ohlson, och beställde en glasskiva hos en glasmästare. Och voila! :) Lycka till med ert bygge! Kram Hanna

Snäckskalsdalen. sa...

Ohhh, jag med, jag tycker det var helt underbart och jag fick så många idéer nu och jag har just tyckt att vår uteplats är rörig och inte enhetlig. Det är ju så här det ska vara, helt underbart snyggt!
Agneta kram

Mjuka sa...

Oh yes, helt i min smak också.
Hoppas du hade en riktigt fin midsommar
kram Malin

Limetwig sa...

Gillar osså de där bilderna i massor :) Blir säkert snyggt i svart osså!
Visst hade vi tur med vädret... precis som det ska va på midsommar "lite" regn är bra för blommorna :)
Ha det bäst! Åse