söndag 17 mars 2013

Knäckt.....



....islyckta. Det var inte helt lätt att få till islycktorna med ballonger. Dom fick inte frysa igenom helt om man ville ha dom som lycktor och för min del kvittade det för jag tycker det hade varit lika häftigt med en massa runda vackra inklot. Ett av dom klarde inte sig när jag tog dom för snabbt och det passade bra till dagens tema hos fotoutmaningen hos Kristina och Maria. Detta får bli mitt enkla bidrag till temat "knäckt"



Så här såg dom ut när dom snällt stod och väntade, ett tips är att vända dom på andra hållet om man inte vill få en lite tipp i toppen. Allt beroende på vilket håll lycktan ska stå på.


Ha en härlig sönda kväll, nu väntar soffan för trötta bran som varit igång hela helgen. I dag har det hänt något super roligt men det berättar jag mer om i morgon.
Kram Anna

PS. Jo nu glömde jag att berätta om buffen vi gjorde igår. Att bjuda 25 personer på mat, då bjuder det in till att ha buffe. Eftersom mina killa fyller år i mars har vi många gånger haft påskbuffe, dvs julmat sill och allt därtill. I år kännde vi för att testa något annat, det blev en "skräpmatsbuffe". Innehållande allt möjligt i mini format, minihamburgare, mini taco, mini pitzza, pommes, kycklingvingar mm. Det blev super bra och rätt så lycket känndes det som.


2 kommentarer :

Marina sa...

Något jätteroligt? Kan det ha med valp att göra? Oscar (vår son) kom precis och upp bredvid mig och såg då bilden på Alvin som du har i sidan. Så söt, sa han. Ja, sa jag, men han finns inte mer. Oscar är mycket djurkär och synnerhet i hundar så han förstod absolut er saknad och han hoppas också nu att ni snart har en ny valp.

Det låter spännande med buffén!

Kram

Åse sa...

Läckra bildet det blev på temat knäckt , om jag förstår Marinas kommentar rätt så är det valp på gång, spännande !