fredag 22 november 2013

Jag vann....

 
Tänk vilken tur man har ibland. När den enarmade banditen hade en tävling hos Agnes Amelia så var jag inte sen att lämna mitt intresse. Agnes Amelia som tidigare inte var känd hos mig blev rena gotte butiken, jag ville ha allt. Tyvärr fungerar det inte riktigt så men jag gick här och hoppades att jag skulle vinna och gissa vilken tur jag hade.
Nu ska jag äntligen få mitt alldeles eget doft ljus från Voluspa, jag som har suktat länge och doftat i butiker men det har aldrig fått följa med hem. Nu ska jag botanisera med mina slantar och jag kan bara tänka att det blir både det ena och andra med tanke på hur mycket roligt det finns hos Agnes Amelia.
 
 

 
Ha en trevlig helg alla fina
Kram Anna & Zelda
 
 


2 kommentarer :

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar!
Jag hade också väldigt gärna vunnit så. Den enda kontakt jag haft med Voluspa är att jag gett bort.....så fel man gör ibland. Eller inte.
Doftpinnarna är jag nyfiken på!
Kram

Katarinas trädgård sa...

Grattis! Det räcker kanske inte till Ägget men det finns ju så mycket annat fint!
Trevlig helg!
Kram
Katarina