onsdag 4 december 2013

10 granar....

 
....fick följa med hem från Köpenhamn förra veckan. Tur att dom inte var så stora...
Som vanligt vill jag ha en vit och silvrig jul härhemma och tänkte att lite olika granar i olika utförande och storlek kunde passa. Ljus kopparna köpte jag förra julen på Illum Bolighus i Köpenhamn.

 
Plåtgranarna köpte jag på rea förra julen och dom kommer från TineK.

 
Två granar i fjäderfä köpte jag på Tivolis julmarknad för ynka 20 kr styck.

 
Den vita ljuslycktan fick jag av kära vänner i helgen.


 
 
 
Nu har äntligen min runda spegel från House docktor kommit och den fick ta plats vid matplatsen. Nu ska det bara upp någon tavla och jag ha ren i sikte men får se om det blir innan jul....
 
 
Ha en härlig mitt i veckan
Kram Anna o Zelda
 
 
 
 


6 kommentarer :

livetpålandet sa...

Fjäder granarna är superfina. Såg en igår i en butik modell större, men den var bara till skyltning...
Nästa helg skall vi till Köpenhamn, får kanske hålla ögonen öppna då ;)//Annica

Piasofia sa...

Oj,oj,oj såå fint du har det! Ser jättetrevligt ut! Så många fina granar du fick tag i!
Må så gott!

Berit sa...

Så fina granar du hittat, den vita fjädergranen var ju för söt.
Ha en underbar dag!!

Anonym sa...


Jag gissade rätt.
/Britt

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Mm fjädergranen varäven min favorit. Kommer aldrig kunna ha sådana. Mina katter skulle "döda" dem direkt ;)
Ha en fortsatt skön kväll !

Villa Vårgatan sa...

Så fint du har det, Anna. Gillar dina granar, speciellt de från TineK.

Tråkigt med ditt växthus, den där Sven verkar ovanligt envis och ruff för att vara en storm. Men det kunde ha varit värre, eller hur?

Kram på dig

Eva