söndag 8 december 2013

Söndags mys....

 
...står det hela dagen. Dock önskas att jag vore lite mer avkopplad men ibland kör det helt enkelt ihop sig. Stor omorganisation på jobbet gör att man får ny chef och det känns som att börja på nytt jobb, inte en enda julklapp är inköpt men jag ska ta en tur på nätet i kväll och i går kväll en tim innan gästerna skulle komma så blev hela vårt hus bäck svart. Vi tittar in till grannen och upptäcker att det är bara hos oss, då upptäcker vi att jord felsbrytaren har gått, vi för söker sätta på den och då slår den bara till igen, detta är ju just snyggt när man står mitt i maten och fortfarande inte hunnit in i duschen. Maken slog ifrån alla säkringar och slog på en och en, när vi kommer till varmvatten beredaren så visar det att något är fel...ingen höjdare. Så nu står vi utan varmvatten såhär två veckor innan jul, det känns ju jätte roligt värre... Men visst allt löser sig det är bara att det tar lite tid att fixa allt och det är just det jag inte har just nu.

 
Jag har slagit mig ner i fåtöljen med min bok och inser att det är söndag och jag kan ändå inte laga pannan. Andas och pausa.. :)
 
I fredags gjorde jag en del julgodis, bla dessa kake pops i lite julanda. Receptet hittar ni här>>>
 
Ha en härlig söndag, här började dagen med snö som nu är regn :(
Kram Anna o Zelda
 
 
 


1 kommentar :

Maria sa...

Aj då...inte bra. Hoppas det löser sig. Både varmvattenberedaren och julklapparna. Ha de gott nu och fin ny vecka på dig. Kram Maria