måndag 13 oktober 2014

Ny vecka...

 
Då är helgen förbi och en ny vecka framför sig att ta tag i. En vecka med massa roligheter och nya utmaningar :) Att få chansen att lära sig något nytt och ta var på sin tid, det är mitt motto just nu.
Visst är det jobbigt att gå upp när det är måndag morgon men när man väl är igång då går det med fart. Utmaningar på jobb gör att det är extra roligt just nu och jag njuter.

 
Nu fixas det lite höst mys i trädgården och det samlas både mossa, kottar, löv och kastanjer.
 
Hoppas du har en härlig vecka du också :)
Kram Anna
 
 
Du missar väl inte att jag finns på Instagram som ANNAE1969
 
 
 
 
 
 


5 kommentarer :

Hemma på Sjuan sa...

Vad höstmysigt du gjort i trädgården! Ha en bra start på veckan, kram Suss

Rost och rädisor sa...

Det blir så fint med mossan, löven och kärleksörten.
Ha det gott
Anette

Snäckskalsdalen. sa...

Började också plocka hem mossa från skogen igår! Det är mysigt pyssel!
Tittar på ditt förra inlägg och jösses så fin den är din vattenspegel på väggen!
Agneta kram

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Va fint! Kom just på att jag skulle gå ut och ta några kvistar kärleksört o sätta i vatten innan det blir frost på allvar, vill ha flera plantor.
Ut med pannlampa i mörkret ;)
Va härligt det låter med utmaningar, här är der tyvärr lite tvärtom pga sjukdom måste jag ta ett annat jobb!

Ha det gott, kram Ewa :)

Marina sa...

VIll också bli färdig till att höstfixa fint. Kommer inte till skott.

Kram