tisdag 4 november 2014

Det spritter i kroppen...

 
Jag måste erkänna att det spritter i kroppens alla julkänslor. Att få börja planera inför den kommande julen är bara så underbart. Till helgen ska julgranslingorna få komma upp i trädgården men självklart ska dom inte tändas än :) Nä dom ska upp nu när det fortfarande är drägligt att stå ute och sätta upp dom innan kylan kommer och det inte alls är lika roligt att stå där ute och frysa.
Att tända levandeljus i trädgården hör också till och jag får erkänna att det blir en hel del :)
 

 
Höstkrans
 
Så enkel men ack så fin, det är så enkelt att göra en höst krans av löv, denna är inte riktigt klar. Vet inte hur många gånger jag har plockat löv med hem från Zeldas och mina promender. Undra om jag hinner få den klar.
 
 
Ha en underbar dag
Kram Anna
 


6 kommentarer :

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Skönt att höra att fler är lika jultokiga som jag. Älskar att planera och pyssla inför julen :)

Rost och rädisor sa...

Jag gillar också julen. Smart att sätta upp slingorna nu. Något att ta efter.
Kram
Anette

Almbacken sa...

Fina bilder, Anna!

Ingen dum idé att sätta upp slingorna nu. jag måste kolla så att mina funkar som de ska också. Lite tråkigt att upptäcka att det är problem när man vill tända dem.

Jättefin höstkrans!

Kram,
Maria

Marina sa...

Fint ljus och fina lövkrans.
Jag känner inga julkänslor alls ännu men jag vet att det kommer mot advent.

Kram

HWIT BLOGG sa...

En märklig höst, väldans varmt och skönt. Ändå höst och jul redan i affärerna, jag får inte ihop detta riktigt!
Härliga bilder du visar och ta nu hand om dig...
Varm kram,
Titti

Marianne sa...

Visst är det härligt när knoppar brister...eller när vintern sitt mörker mister i ljuslågans sken.