måndag 8 december 2014

Slappe dag...

 
I går var det inplanerat en slappe dag, men som vanligt blir det inte helt som man tänkt.
Morgon började med att maken ringde och väckte mig halv åtta, hu...tala om att jag var trött, jag la mig kl 2. Men hans ord fick mig att fara upp ur sängen som ett skott. maken var ute med Zelda och såg att det brann borta vid en skola som för typ 5 år sedan nästan helt brann ner. Tack och lov visade sig att det "bara" var en läktare på en intilliggande fotbollsplan. Inte så bara för dom som använder den och så jäkla tråkigt att det ska behöva bli såhär :(

 
Dagen tillbringade jag med att flytta runt saker här hemma. Känner du igen dig? När jag vill förnya och samtidigt städa så flyttar jag runt saker, mest prylar. Sen blir jag aldrig helt klar, känns nästan som man inte fått gjort något fast idag blev ordnat massor :)
 
Ha en härlig start på veckan, nu räknar jag ner inför London på torsdag.
 
Ha de
Kram Anna
 
Ni missar mig väl inte på instagram? annae1969
 
 
 
 


5 kommentarer :

Karin - Mina Rum sa...

Såg om den där läktaren på Sydnytt. Så himla trist att saker inte kan få vara ifred.
Bättre med brasa i kamin. Betydligt trevligare.
Kram, Karin

angie sa...

danke für die tollen bilder, eine schöne woche wünscht angie

Trädgårdsflum, Ewa sa...

ATT jag känner igen mig, brukar förr kalla det för att flumma runt. Men man behöver det, men ibland önskar man att man bara kunde "gå på" men icke.
Usch för brand och förstörelse!

Trevlig vecka!
Kram Ewa :)

Marina sa...

Så trist med sådan förstörelse som brand. Ja, all förstörelse så klart.

Hoppas du haft en bra måndag.

Kram

Almbacken sa...

Javisst är det för "jäkligt".

Så trevligt med London. Vi kom just hem därifrån. Mycket trevligt såhär i juletid.

Kram!