fredag 6 februari 2015

Nya fynd....


Så var det fredag igen och så mycket bloggande har det inte blivit denna vecka. Var dagarna tar vägen vet jag men dygnet har inte tillräckligt många timmar. Just nu slukar jobbet mig och allt annat få stå på vänt för ett tag. 
Fast shoppa hinner jag allt med lite av ändå :) gjorde ett lampfynd häromdagen på rusta för 299 kr, helt ok, går att byta ut efter ett tag fast så blir det nog inte. Vet att jag är svar för just silvrigt och  jag gillar skarpt när det är bankat just som på denna lampa. (eller vad man nu kallar det)


Sprang även förbi denna söta fågelmatare att sätta på fönstret så nu får Zelda lite att göra...

Ha en härlig fredag mina fina bloggvänner.
Kram Anna



2 kommentarer :

HWIT BLOGG sa...

Åh så fin lampa, ett riktigt fynd! Inser att jag är otroligt dålig på lampor och tavlor hi hi...får bättra mig där!
Söt fågelmatare också...
Önskar dig en skön helg!
Kram,
Titti

Godastunder-tokigaidéer sa...

Detsamma till dig Titti.

Ha det gott
Kram Anna