tisdag 24 november 2009

Julaftons dukning



Nu är det som vanligt, jag sitter här mitt i natten och tycker att jag är alldeles för pigg för att gå och lägga mig. Varför försöka, jag kan ändå inte somna. Här är några bilder från min julaftons dukning förra året. Vitt och silver med inslag av mossa och små mini julstjärnor. Ett hett tips innan man lägger mossan på bordet är att lägga den i frysen dagen innan och ta fram den någon timme innan den ska användas. På så sätt slipper du alla icke välkomna små kryp på bordet.
Duken är en toppen grej, ett velour tyg, när det är tvättat kan man hänga det i en hög och det torkar ändå, ingen strykning behövs bara att lägga på bordet igen, super tycker jag som hatar att stryka.

Kram Anna

1 kommentar :

Lina ♥ C´est la vie sa...

Åh guuu vad fint! Ska efterapa lite där :)
Kul att du kikade in hos mig, kram L