onsdag 5 maj 2010

Fortsättning från igår.......

Bilder lånade på nätet

Ja just nu går jag bara och funderar över hur trädäcket ska ritas upp och vad vi vill ha ut av platsen.  Hittade denna härliga bilden på nätet, det är något sånt som jag har tänkt mig, en lite mysig oas att sitta och läsa en bra bok och bara slappa......



Men jag tänker även övveraska maken med en häftig utomhus dusch som han länge velat ha. Får ta och rita in den i ett hörn av trädäcket....
Idag har maken och jag varit och tittat på bubbelbadkar till vårt nyrenoverade badrum. En modell enklare då platsen inte är jättestor så funderar vi på ett i denna modell....


Sen vad det blir, det återstår att se då det är en gigantisk marknad med oändligt många priser.
Jag som är jätte frusen av mig ser fram emot att få ta långa varma bad......snart.
Ska blir skönt att får helt klart i badrummet, äntligen.


Ha det gott och tack för titten
Kram Anna

8 kommentarer :

Pilo sa...

Vad mycket spännande saker det händer hemma hos er. Ska bli roligt att se badkaret när det är på plats!

Cilla sa...

Kul med nytt badrum, bara så jobbigt under renoveringstiden.

Cilla♥

Cilla sa...

Vilka ljuvliga bilder..
Åå vad jag önskar vi hade ett badkar..Det är ju bara såå härligt..
Ha det bäst rara!!
Kramen Cilla

House number 15 sa...

Vilka planer och det ska bli roligt att följa;) Det kommer bli en superfin trädgård.

Ha det gott!
Kram C

Limetwig sa...

Den där "soffan" skulle man ju vilja ligga och ta det lungt...
Ha en skön helg! Åse

Mys och hemtrevnad sa...

Det finns en uppsjö av snygga trädgårdsmöbler idag, det tar tid att välja...men det är kul! Vad härligt badkar ni ska satsa på...underbart med ett varmt bad ibland.kramis semlan

Elsa och Helena sa...

Så roligt att planera en mysig uteplats...kan tänka att tankarna snurrar fort nu:) Mysigt med bubbelbadkar, men som sagt det finns väl en uppsjö att välja imellan!!

Och du, jag har gjort en laser op. mot närsynthet. För mig gick det jättebra!!

KRAM Helena

Mycket annat & lite betong sa...

Det ska bli så spännande att se hur ert trädäck ska bli. Du har så många bra idéer som jag tycker om. Lite japanskt vill jag också ha någonstans på tomten. Snyggt med vattnet och stenblocken.

Ha en bra dag!
Agneta