torsdag 29 september 2011


Bara måste visa dessa inspirations bilder. Bilderna är lånade på House to home.






 

Tomaterna ildi, tigerella, elin och black cherry är skördade för sista gången i år. Tyvärr har det inte varit någon bra säsong för tomater även om den har varit ok. Ildi är en mini tomat med gigantiska klasar och ger en riklig skörd, den kan jag varmt rekommendera. Black cherry var ny för mig i år och det var super god. Växthuset är tömt och nu får det bli lite mys fixat i växthuset i helgen...

I går var jag som sagt på fotouppdrag med jobbet hela dagen och jisses så trött man kan bli......tyvärr kan jag inte visa några bilder då dom tillhör kunden och företaget. Bilderna som togs var hos kunder som byggt nya hus och det var fantastiskt inspirerande att få åka runt och titta in till dom alla. Visst tog jag en och annan bild men dom lämnar jag över till företaget jag jobbar på. Med på min runda hade jag en riktig fotograf och det var en ära att få vara med och se hur han jobbade. Tack Anders.

Ha en härlig dag, nu går vi mot slutet av en ny vecka och en skön helg om man vågar lita på väder rapporten.

Kram Anna


13 kommentarer :

Mys och hemtrevnad sa...

ja, man blev verkligen inspirerad av dina bilder...kramis semlan

M/S Design sa...

Mycket fint och en härlig miljö!
Mariana

Anonym sa...

Suuuck! Vilket växthus och så snygga kurviga rabatter, du bjöd på inspiration som hette duga idag.... tack!

Hälsn. Åsa

Unknown sa...

Wow! Jag är inspirerad - på riktigt!!!
Kram!

Anonym sa...

Man blir alldeles sjuk när man ser dessa bilder...

Kram Birgitta

Ninnis sa...

Å så härligt inspirerande...TACK !!!

Kram Ninni

Almbacken sa...

Mmmmmmm....jag flyttar in - så vansinnigt fint växthus och trädgår utanför.

Vilken spännande dag du har haft! Sånt vill jag också göra:)

I helgen ska vi fixa i Nils rum - han längtar:)

Kram, kram
Maria

Anna-Karin, Landet Krokus sa...

Men himmel vilka bilder! Exakt så där vill jag ha hos mig!
Jag tycker det ser ut som du har fått en hel del tomater.. Här hos mig (utan växthus) blev det riktigt skralt i år... Tråkigt när sommaren började så bra.
Härligt att du trivs så på nya jobbet!
Kramar!

Christina sa...

Vilka fina bilder! Tomaten Ildi brukar jag också odla och Black Cherry provade jag första gången i år. Den föll mig verkligen i smaken, så det blir det nästa år också!
Ha det gott!
Christina

Annika Christensen sa...

Ohh så fina bilder. Blir ju helt salig.
Ha det gott
Annika

Lotta sa...

Jaaa, precis så där vill man ju ha det! Nästa år kanske...
Kram

Stein sa...

Så mye lekker inspirasjon! Jeg hadde ikke sagt nei, hverken til drivhuset eller hagen! ;-)
Ha en god dag!
Stein

Vilt og vakkert sa...

Min avling av tomater var også heller sjaber... lite, små og ikke den herlige smaken!