tisdag 20 september 2011

Lummig och mysig....



Min mamma har varit på semester en vecka och då har jag passat hennes trädgård, inte för att det är så betungande med tanke på att det är inte så mycket vattning vid denna årstiden. Några krukor som står lite skyddat och så hennes växthus så klart. Mamma gillar att fixa och dona i trädgården och det kan man se....idag bjuds det på lite bilder från just hennes trädgård. Den är mysig och lummig vilket jag gillar skarpt.





Som present fick jag denna underbara doft som är min stor favorit Ck in2u, kan varmt rekommendera den.



Ha en härlig dag
Kram Anna





6 kommentarer :

Maria sa...

Vilken underbar trädgård. Kan förstå att du gillar denna lummiga oas. Bra tips med väldoften...den skall jag kolla på. Ha en go dag från Maria

smile sa...

Stenar där också! Banne mig om jag inte ska fixa nåt liknande i min trädgård.

:-)

Tack för ännu mer inspiration. Ha fortsatt trevlig vecka!

Anonym sa...

Vacker trädgård, gillar också lummiga trädgårdar... Gärna med stenar som dekoration... Snyggt.

Kram Birgitta

Kristina Bonander sa...

Ser ut som din mamma har betongplattor där vid sidan om lönnen? Tänk att det kan bli så snyggt om man blandar upp det med grovt dekorgrus/stenar som hon har gjort! Ett jättebra knep för att pigga upp de ganska anonyma plattorna. Tyvärr är det sällan någon som förslår traditionella betongplattor och det är lite synd för de är både funktionella, prisvärda och otroligt hållbara. All heder åt din mamma!!
Hälsningar
Kristina

Livet på solsidan sa...

Vilken härlig trädgård! Gillar när det är olika material/ytor. Sten är ju perfekt för det och det har verkligen din mamma lyckats med.

Är det myrten i de två krukorna? Hur lyckas hon få de så fina? Jag har testat myrten några gånger men de bara "tvärdör". Tror inte att de gillar mig...


Hälsar Tamara

M/S Design sa...

Hon har en jätte fin trädgård!!!
Inte dumt att ha någon i familjen att byta/dela växter och inspiration med.
Mariana