torsdag 5 januari 2012

Drömmar...



Lika snabbt som tankarna finns och planera trädgård och inköp av nya utemöbler så finns drömmen kvar om att det ska komma lite lite snö. Snälla snö guden gör så att det blir lite kallare och det blir snö istället för detta tråkiga regn. 
Tänk vid denna tiden förra året så underbart det var.......Jag kan säga att Alvin håller med, när vi var och högg granen innan jul så kom det en pytte lite omgång snö och Alvin blev helt till sig så jag tror han saknar den precis som jag.





  

Ja tänk så mysigt det kan vara med snö och så ljust och härligt det blir.....

Ha en härlig dag ♥♥Kram Anna





5 kommentarer :

Lena/isklockan sa...

Ja, fastän man drömmer om vår och sommar så vill man ändå ha lite lite snö, i allafall istället för slasket som blir.

Fina mysbilder vid ditt hus.

Kram

Berit sa...

Du kan gärna få lite snö av mig:) För här har vi snö i massor och det bara fortsätter att snöa och snöa:( jag längtar till våren då man åter får se gröna gräsmattor.
Ha en underbar dag!!

Marina sa...

Snö får fortfarande gärna komma för vår, min och Ronjas, del.Ja även de andra i familjen skulle bli glada för snö nu, det vet jag.
Just nu kommer det lite mycket blöt snö här men den är så blöt att den är borta innan den landat.

Kram!

Lotta sa...

Jättefina bilder!! Hmm, menar du följare via google? Jag har en länk till Bloglovin men ska fixa den andra också! :o) Tack för tipset.

Kram

Anna-Karin, Landet Krokus sa...

Det ser helt sagolikt ut med all snö! Jag kan inte annat än att hålla med! Lääängtar efter det där vita!
Kramar!