tisdag 13 mars 2012

Härliga vår känslor....


Underbara vår och underbara penseer....jag skulle kunna fylla trädgården med dessa vackra blommor, en underbar färgklick i den annars rätt så färglösa trädgården som just nu bara känns grå och trist. Fast lite hopp finns det i alla lökar som så nätt börjat titta upp, bla mina allium har börjat titta upp och jag går spänt och väntar på nya vita tulpaner fsom jag satte i höstas.



Ha en underbar dag alla som tittar in :-)
Kram Anna

Allt som oftast får man lite roliga länkar och klipp på jobbet och detta är en sån som jag vill dela med mig av till er alla, glöm inte att fylla i ditt namn. Företaget har förstått det här med gratis reklam...  http://www.obtampons.com/apology

9 kommentarer :

Trädgården på Höjden... sa...

Så gulligt med penséerna i lövet. Jag håller med dig om att de förgyller dessa vårdagar. Visst är det underbart.

Hälsar Åsa

Furulunden sa...

Så vårlig o fint!!

Maria sa...

Så jättefint du gjort. Snyggt med fatet och blommorna. Ja för det är så grå/brunt ute nu.
Ha en go dag från Maria

Snäckskalsdalen. sa...

Dom så penséerna är underbara och alla färger dom finns i. Jag försöker alltid vara lite öppen i sinnet när jag ska välja färg. Men det blir alltid blå. Så öppen är jag.
Kram

Marina sa...

Det är verkligen underbart med penséer och andra vårblommor nu. Man blir så glad!

Kram

Mys och hemtrevnad sa...

ja det är verkligen underbart med penseer och andra vårblommor nu...kramis semlan

Mys och hemtrevnad sa...

hihi måste bara säga att länken fick dej att le...kramis igen

Lotta Sultan sa...

detta inlägg fick mig att åka och köpa penséer idag!

Laila sa...

Tror att penséerna skulle protestera om de hamnade i vår isiga trädgård. Får njuta av dina i stället. Snyggt arrangemang!
Ha det gott!/Laila