fredag 3 augusti 2012

Varför har vi inte.....




....målat stolarna tidigare? Efter ett infall i helgen fick jag för mig att våra tråkiga barpallar skulle bli svarta och så snyggt det blev.
Man kan undra varför vi inte gjort detta tidigare....





Så här tråkigt såg dom ut innan, här han maken hunnit fila ner lacken något innan jag kom på att det var trevligt med före och efter bilder.



En lat Alvin som har det skönt på sin fatboy i solen. Nä nu ska jag ut i solen och njuta och fila på en annan sak som också ska målas.

Kram Anna




3 kommentarer :

Snäckskalsdalen. sa...

Snyggt! Men vissa saker är det inte läger för förrän det så att säga blir läge för det......om du förstår vad jag menar!
Agneta kram

Vardagens guldkorn sa...

Snyggt!!
Tänk vad lite färg kan göra =0)
Kram Linda

Mamma med ambitioner sa...

Det blev jätte fint. Stackars D, får han aldrig ledigt. Hoppas du hänger med på vår utmaning på söndag. Hur går det för V snart dags för resan väl.
Sköt om dig!
Kramis Kristina