söndag 27 januari 2013

Impuls inköp....



I går blev det en kort tur till stan (Lund) med mamma, jag hade en present kvar att köpa som skulle med på kvällen. Tur jag visste vad som skulle köpas så det var snabbt avklarat. Sen blev det en liten runda på stan och en söt tunika från Indiska som fick följa med hem och den söta lilla gräddkannan från Tinek fick också följa med.  


Det blev även en super snygg beige kort vår kappa från Barbour som jag har suktat efter ett tag och nu äntligen var den på rea, kommer bli super fint till våren. Bilder kommer...
Så jag får väl säga att det blev en lyckad tur till stan.


Ha en skön söndag kväll
Kram Anna








5 kommentarer :

Snäckskalsdalen. sa...

Underbart när man hittar på rea.
Tunikan var jättefin!
Kramar

Ewa`s Galleri sa...

Shoppa är roligt när man hittar det man vill ha ,och ännu bättre på rea
Ha en skön kväll

AnnaHelena sa...

Verkligen jättefina fynd! Skulle gärna ha både kannan och den fina tunikan själv! Tine K och Indiska - två favoriter! Snyggt!

Kram // AH

Marina sa...

Men va orättvist! Den tunikan fanns inte på Indiska i Kristianstad i fredags när jag var där. Den är jättefin!

Kramar

Laila sa...

Vilken fin liten kanna - den hade jag också fallit för. Kläder åt mig själv köper jag nästan aldrig, maken är mycket bättre på att hitta fina plagg åt mig!:)
Ha det gott!/Laila