torsdag 7 mars 2013

Ny tidning....



Tidningar fulla med inspiration skulle jag kunna köpa hur många som helst, själv går jag lös bara jag ser en fin framsida. Är det någon som har erfarenhet av denna "The english garden"? Jag är sugen på att testa någon ny och funderar på just denna. Man kan hitta den på tidningkungen.se under inredning /trädgård.
Det jag tycker är smidigast med att beställa på tidningskungen.se är att har man beställt X antal nummer av en tidning så slipper man bevaka när den tar slut att det ska börja komma lösnummer.

Detta inlägg är ett samarbete med Tidningskungen.se

Idag bär det av på foto uppdrag med jobb, får se om jag kan visa några bilder inside från jobbet. Det hade varit roligt att få dela det med er även om det inte är i närheten av trädgård och inredning. Men dock är det ett större byggnadsprojket.

Ha en underbar dag alla fina bloggvänner
Kram Anna




1 kommentar :

It's me sa...

Great magazine !!!..love English gardens.....love from me...xxx...!!