fredag 10 maj 2013

Nästan klart...


 
Tidsoptomisten Anna var igång i går igen. Att få klart uteköket i ett nafs njä så går det ju inte till, men jag ska säga att det är inte mycket kvar. Stommen är målad med svart täcklasyr och även alla panel/smala liggande ribbor är målade. Nu ska maken sätta upp dom i helgen och sen ska jag ta ett beslut om dom ska få en omgång färg till och det skulle jag tro behövs.


 
Lilla Zelda sätter fart i oss alla och det är skönt med ett hundliv här hemma igen.
 
 
Hoppas ni alla har en underbar dag
Kram Anna
 
 
 
 


10 kommentarer :

Anonym sa...

Stiligt!!! Där kommer ni ha många mysiga stunder, helt klart! Vilken sötnos hon är, lilla Zelda! Kram Hanna

susanne sa...

Ser fint ut med den där betongskivan till! Inte så lätt att gjuta själv och få den så fin, tror jag...

Anna Vattenkanna sa...

Jag tycker att det undan i en rasande fart med ert utekök. Superfint. Jag vill också ha!

Kram

Flower of Fame sa...

Så fint det kommer att bli. Förstår att det känns skönt med en en liten vän i huset igen. Kram Pernilla

Ninnis sa...

Slutresultatet blir toppen...det blir allt som du tar dig för....=)
Zelda är bara så snygg...förstår din glädje...!!

Trevlig helg !

Kram Ninni

AnnaHelena sa...

Jag tycker det går snabbt undan, jag! Ni har ju en "liten" i huset att ta hand om också, förutom allt "det vanliga".
Det kommer att bli fint och så himla användbart!

Så gulligt kort på Zelda!

Kram // AH

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Var får ni energiska människor all energi ifrån ?:) Ni har allt kommit en bra bit på erat ute kök.
Zelda är helt otroligt söt :)
/Sylvia

Marina sa...

Men hur söt får man vara? Ungefär lika söt som lammen jag såg i går. Underbara lilla Zelda!

Kram

Villa Vårgatan sa...

Ser fram emot att se det färdiga resultatet. Så söt hon är, lilla Zelda!

Kram Eva

Stein sa...

Det blir lekkert! Sånt utekjøkken vil jeg også ha! :-D
Gratulerer! Det skal bli spennende å se det ferdig!
Stein