lördag 21 september 2013

Denna fantastiska.....

 
 
...hösten bjuder på ett sånt underbart väder. Idag kunde jag sitta ute och äta frukost och jag njuter av varje minut, även om jag skulle behöva göra annat...men det struntar jag i. Våra nya utemöbler har verkligen gjort sitt och vi är så nöjda, vilken sommar vi haft. När jag sitter här och drömmer och tittar på vad vi har hunnit med i sommar så känns det rätt så bra ändå, trotsa att jag tillbringade 6 v med gips så slet maken med allt jag pekade på.
 
Jag fick klotrubinian på plats, jag är så glad att bok häcken har börjat komma igång...
 
 
..att mina snötörel är större än någonsin och jag ska försöka få dom att övervintra,
 
 
...min limelight hortensia kom trots att den inte såg så mycket ut för världen i våras...

 
..att murgrönan har börjat komma igång ordentligt och jag hoppas den klär in marken nästa sommar


 
...att jag fick min svarta slang som nu kan ligga precis där den vill utan att det stör mig.
 
Ha en underbar lördag alla fina bloggisar, hoppas ni har lika underbart väder som här.
 
Kram Anna
 
 
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar :

Kristinas oas sa...

Kul att se fler klotrobinior! :) Det är en favorit här hemma, tror du kommer att bli helnöjd med den. Svart slang, där gav du mig ett bra tips. Så irriterande när man har fotat och så upptäcker man ett en illgul slang som lyser som ett utropstecken i kanten på fotot. Världsliga bekymmer, absolut, men det går ju att fixa. Kram Kristina