torsdag 28 november 2013

Adventsljusstake....

 blackballoon
 
Idag hade jag tänkt att låta stjärnor och ljusstakar komma fram, nu kan jag inte hålla mig längre. Nästan alla grannar har satt fram sina så det ser så tråkigt ut hos oss. Självaste adventsljusstanken har jag inte riktigt kommit på hur den ska se ut i år och jag har letat lite inspiration på nätet, eller rättare sagt massor. Det finns så mycket snyggt att göra, samtliga bilder är lånade på nätet.


Corneliascorner

Norrlander
 
Trendenser 
 
I morgon bär det av till Köpenhamn med tjej gänget och jag längtar, en heldag att bara strossa runt på ströget gå på julmarknad på tivoli och bara ha det så där oförskämt bra. Det är kvalité tid. Hoppas det blir många härliga inköp.
 
Igår när jag kom hem från jobb hade maken byggt färdigt den platsbyggda bokhyllan, nu ska den målas vit så den smälter in i den redan vita väggen. Bilder kommer så snart vi är klara. Tyvärr får vi vänta 10 veckor på våra lampor, lite tråkigt men bara och ta.
 
Ha en härlig dag
Kram Anna o Zelda
 
 
 


2 kommentarer :

Almbacken sa...

Va? Har folk nere hos er börjat sätta upp stjärnor och stakar redan?? Här uppe har ingen gjort det.Jag håller mig tills på lördag:)

Ska bli så kul att se ert arbetsrum! Vi behöver också göra om, fast i killarnas rum då.

Ha en riktigt mysig dag i Köpenhamn!

Kram, kram

Helens trädgård sa...

Härlig inspiration.

Här såg jag den första julstjärnan lysa i ett fönster för en vecka sedan.
Jag håller mig till lördagkväll. Då ska det tändas i alla fönster stjärnor och ljusstakar.

Kul att få åka på utflykt med tjejkompisar.
Önskar dig en fin 1:a Advents helg!