onsdag 22 januari 2014

In green...

 
...har jag fått lära mig att man ska plantera sina snödroppar för att få det att fungera. Eller det finns någon som vet hur man ska gör annars för att lyckas? Så fort dessa fina har blommat ut så ska dom få flytta ut i trädgården för snödroppar kan man inte få för många av. Nästan varje år åker jag till min bror och tar en rugge med hem för han har massor.

 
Visst är det härligt med lite vårkänslor som man får av dessa raringar trots att det är mitt i vintern och det viner runt husknuten, tur att det sprakar i brasan så det sprids lite värme.
 
 
Have a nice day
Ciao Anna
 


1 kommentar :

Unknown sa...

Hej Anna!

Stämmer bra angående att vi hade en hund som hade trasiga armbågsleder. Hon opererades, rehabiliterades, opererades igen och sedan var det bara att ta bort henne för lederna var så trasiga. Det var nog bland det värsta jag har varit med om när det kommer till djur och sorgen när det bara inte går... Efter allt vi fick gå igenom med Freja är jag mer än kritisk till veterinärvården vi fick... Hör av dig om du vill veta mer!

Kram/ Anna