tisdag 7 januari 2014

Julen dansar ut...

 
...eller snarare åker ut. I går åkte granen och allt julpynt men stjärnor och stakar i fönsterna får stanna tills helgen. Mina amaryllis blommar fortfarande så dom får stanna, tur dom är vita. Lite nytt pynt fick komma fram och snart ska jag tända mitt nya ljus från voluspa.


 
Brasan är tänd och värmen sprider sig i denna annars regniga och mulna dagen, jag flyttar runt lite prylar och lite nytt får komma fram ut skåpen.

 
Idag är det dags att börja jobba igen och det känns lite som jag börjar på nytt jobb. Nya människor i en ny organisation ger nya chefer och jag får som vanligt prestations ångest. Får se hur länge man håller ihop :)
 
 
Ha de
Ciao kram Anna
 
 
 


2 kommentarer :

livetpålandet sa...

Visst är det så att man nu efter den glittriga julen och nyåret vill ha det mer enkelt och ljust! En vila i sinnet och en lugn väntan på våren!/Annica

Piasofia sa...

Trevligt när man samlar allt på en bricka! Du har verkligen känsla för det vackra både ute och inne!
Må så gott!