tisdag 28 januari 2014

Vinterlandskap..

 
Det är så underbart vackert i vårt vita vinterlandskap. Hela dagen i går dalade flingor stor som små som nu täcker mark och äng. Kransarna som jag hängde upp i julas ser lite tråkigt ut och ska snart få komma ner.


 
Lite grått men ......

 
..ack så vackert på kvällen.


 
Zelda vill också bada när vi bubblar ute men det känns inte som någon höjdare så hon får snällt vänta.
Bubbel badet är som härligast på vintern och speciellt när  det snöar, det är en underbar känsla att sitta där och njuta.
 
Ha en härlig dag alla fina
Kram Anna
 
Ciao
 
 


4 kommentarer :

Ingrid sa...

Härliga vinterbilder! Och wow vad underbart med bubbelbad ute på denna årstiden! Måste vara en fantastisk känsla att sitta där när det snöar!

Ha en fin vecka!

Karin - Mina Rum sa...

Det är verkligen fint och mysigt med ljusslingan som lyser genom snön. Jag har inte heller tagit ned min och det är jag glad för.

Kram, Karin

Helena sa...

O ja vad fint på kvällen särskilt nu med snön :)Tror du hon skulle tycka om att bada bland bubblor ? Ja kanske bara man får vara med så!
KRAM från mig!

Marina sa...

SÅ mysigt med badet! Ja, de andra bilderna är också fina.

Kram