fredag 7 mars 2014

Black plants...

 
Att få fylla trädgården med massor av mörka växter hade passat mig fint, att sen få blanda dom men riktigt limgröna hade satt pricken över I ett. Helt klart måste jag försöka hitta dessa svarta penseer, så snygga.

 
Trollrudbeckian "green wizzard" har jag köpt som fröer¨som ska få åka i jorden idag. I dag är jag ledig och som vanligt går man inte sysslolös :)

 
 

 
Ormskägget hör till en stor favorit som helt klart ska bli fler i år. Små söta ljus ljus vit/rosa blommor som bildar små fröer som det bara är att peta ner i jorden och vips så har du lite nya plantor.
 
Nu ska det vår piffas lite, maken har som vanlig kommit hem med massa härliga blommor som ska få ta plats här hemma. 
 
Ha en härlig fredag alla fina
Kram Anna
 
 
 
 
 


2 kommentarer :

Snäckskalsdalen. sa...

Oh, en bok om svarta blommor! Häftigt! Och din man han sköter sig hör jag! Kram

Smultron på ett strå sa...

De svarta penséerna är ju helt fantastiska! Trevlig helg //kram maria