tisdag 6 januari 2015

Min fina vinst....

 
För ett tag sedan hade jag turen att vinna denna fina bordslöpare hos fina Titti med Hwit blogg.
Det blev såå fin och passade helt perfekt, löparen kommer från Kookon by Sweden, ett stort tack till Jeanette.

 
Sista dagen på ledigheten är här och vi rundar av både det ena och andra här hemma. Allt går tillbaka till verkligheten igen och jag kan inte säga att jag är ledsen, nä tur att man får lite rutiner igen. Sen är det såklart skönt att få sova länge, ta långa turer med Zelda, bygga pussel, tillbringa tid med familjen, jag hade förhoppningar att öppna min bok men så har det inte blivit, men det har blivit så mycket annat att det gör inget. Batterierna är laddade och jag vet att det kommer gå igång i 110 igen direkt så här gäller det att hålla i hatten.
 
Snart snart ska ni få uppdateringar från tvättstugan, det börjar ta form. Skåpen är på plats men än har dörrarna inte kommit på då jag är osäker på vilka jag vill ha, matta vita är redan köpta men frågan är om dom ska vara blanka eller matta? Tänk vilka bekymmer man kan ha...
Allt hänger också på vilka skjutdörrar vi hittar till rimligt pris och de tär inte lätt :)
 
Ha en härlig dag
Kram Anna
 
 
 
 


4 kommentarer :

Sanna sa...

Ja nu är det dags att återgå till verkligheten, men vi går ju mot ljusare tider och det har redan börjat sticka upp små skott i rabatterna redan :-)

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, det ska bli skönt med vanligt igen! Tror jag. Så fint det blev med löparen, passade perfekt hos dig och med dina fina saker till!
Agneta kram

Home2tiny sa...

Grattis till den fina vinsten, passar perfekt med de snygga by Lassen. Kramisar Tina

Photo by Maria sa...

Så snygg duk du vunnit.. Grattis!!

Kram Mia