tisdag 13 januari 2015

Ny hylla....

Samtliga bilder lånade på webben.
 
Det blev aldrig något tur till Miljögården i Lund i helgen, men under veckan ska det bara bli av. Två string hyllor ska flytta hem till mig och jag hoppas bara att kan bestämma mig vilken bredd dom ska vara. Jag väljer mellan 20 och 30 cm bredd, sen är det frågan om man ska ta olika färger eller jag ska hålla mig till vita som jag tänkt från början. 



 
Att sätta dom i denna höjden gillar jag och helt klart något jag måste överväga när dom ska upp :)
 
 
Ha en härlig vecka
Kram Anna
 
PS. Jag har försökt maila dig Britt-Marie men det studdsar tillbaka hela tiden.
 
 
 
 
 


1 kommentar :

Helt enkelt hemma hos mig sa...

En snygg klassiker som kommer igen. Kommer ihåg att Mormor hade sådana och jag tror att de hamnade på tippen :( Tänk om hon hade vetat om att jag hade velat ha dem si så där 30 år senare. Tur att de går att köpa nya :)
Håller med om attvarför ska de sättas högt upp. Hur snyggt som helst som de har gjort på nedre bilden.
Ha en bra dag!