torsdag 15 januari 2015

Sista delen...

 
Dom vita luckorna från Ikea är på plats äntligen :) Skåpen har en pusch funktion så inga handtag, perfekt. Jag hade gärna haft svarta makiner men känner inte att det är något jag vill lägga en förmögenhet på så vi får väl se, det ska i alla fall bli en ny torktumlare som ska stå bredvid tvättmaskinen. Ni skymtar tvättställningen att hänga galgar på i övre vänstra hörnet.

 
För att den ska tåla lite vikt så är den förankrad både i vägg och tak och det blev precis som jag hade tänkt mig :) Jag torktumlar allt utom tröjor som jag alltid hänger på galgar för att slippa stryka :)
Enkelt och praktiskt. Nu ska ni slippa se tvättstugan på ett tag...lovar.
 
Ha en bra dag
Kram Anna
 
 
 
 
 
 
 
 
 


6 kommentarer :

Sabelhagens Olivlund sa...

Fint det blir. Härligt med en ny tvättstuga.
Kram Maria

Jenny sa...

Vad fint det blir, tack för inspiration! En stång att hänga galgar på ska jag lägga på minnet till vår blivande tvättstuga, man borde ju kunna hänga längre saker som lakan och gardiner där också.

Jenny

Snäckskalsdalen. sa...

Så otroligt snyggt! Fräscht och rent och fint.
Agneta kram

HWIT BLOGG sa...

Otroligt fint! Golvet är så läckert...kul att se vad ni gjort och nu fick jag massor av inspiration!
Varm kram till dig,
Titti

I min smak sa...

Det blev verkligen fint!
Ett vackert rum gör tråkigt jobb trevligare!
Susanne

Maria sa...

Såå fint! Bara älskar golvet :)