onsdag 6 maj 2015

Tokyo pics del 2


Men oj vad tiden går....
Tiden och jag vill inte riktigt komma överens och tyvärr har bloggen fått bli bortprioriterad ett tag, men jag lovar en bättring :) i alla fall ett försök.
Det är många järn i elden på jobb just nu som är superroliga och kräver extra insatser för ett tag.

Vår vecka i Tokyo var fantastisk, dock kunde vädret varit bättre men man får göra det bästa av det. Det blev mycket sushi och annan god mat under veckan och som vanligt känns det som man äter hela tiden, allt ska ju testas, eller nästan allt.  Park besök och och just nu i skrivande stund har jag helt tappat bort namnet på just denna parken..





Tyvärr var den stora körsbärsblomningen över men i ett och annat träd var det fortfarande kvar




En man som står och spelar fiol...


En jätte stor dumplings, kanske kallades det något annat med för som var det det och supergott.


Smaksatta popcorn är super popis och ville man ha var det bara att ställa sig i en lång kö och hoppas att det inte tar för många timmar.


Det är otroliga mängder av människor i rörelse hela tiden..


En takterrass perfekt för fika stunder och för att komma bort från det värsta folkvimlet



Det var en fantastisk upplevelse och en härlig resa. Mer bilder kommer jag lovar :)

Kram Anna

Jag är mer aktiv på instagram just nu när tiden tryter... ni hittar mig på annae1969



3 kommentarer :

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Ser härligt ut. Tur att parkerna finns för återhämtning. Jag gillar inte att trängas med en massa folk så jag njuter hellre av dina bilder än att åka dit :)

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka fina bilder och det är en fantastisk stad med massor av stora parker, tack och lov. Jättekul att se bilder därifrån!
Agneta kram

Almbacken sa...

Fina bilder, Anna! Ser ut som en fantastisk resa.

Kram.
Maria