onsdag 12 oktober 2011

Mitt i veckan inspiration....

Bilder lånade från Villa Collection

Just nu känner jag att jag lever....stress stress och åter stress. Massor att göra innan jag slutar mitt jobb på fredag. Vill gärna ordna och fixa så det blir bra när jag går. Nytt jobb väntar på måndag och jag kan tänka att det blir en jobbig period framför mig med en massa nya arbetsuppgifter. Så idag blir det några bilder från min inspirations bank

Visst känns det nästan lite juligt men eftersom de redan har börjat med julsaker i affärer så kan väl även jag starta som bara älskar allt med julen. Så gissa om jag länge har sett fram mot att få åka till NY och ta dela av deras extrema julfirande.....




  

Ha en härlig dag
Kram Anna





8 kommentarer :

Mys och hemtrevnad sa...

låter underbart att få uppleva jul iNY...kramis semlan

Snäckskalsdalen. sa...

Vacker inspiration!
Agneta kram

Helena sa...

Sköna inspirations bilder du bjuder på!
KRAM från mig!

Anonym sa...

Man behöver lite inspiration ibland. Jul i NY låter underbart..

Kram Birgitta

Anonym sa...

Så mycket snygga bilder. Och New York, åh så härligt! Kram Hanna

Ninnis sa...

Tack för inspirationen den behövs i höstrusket....=)

Kram Ninni

AnnCharlotte sa...

Jag såg en liten julig lampa på ikea idag.....och som vanligt känns det alltför tidigt men rätt vad det är så är vi där.......
Ha det bra :)

Photo by Maria sa...

Vilka härliga bilder du visar..

Ja NY vid juletid hade inte alls suttit fel =)

Kram Mia