lördag 19 november 2011

Next NY.......



Ja inte blev det så mycket bloggande ikväll, för att vara rätt så exakt så blev det ingen tid från nu kl ett på natten och jag borde ligga i sängen och sova då klockan ringer kvart över sex. Men jag kan sova på planet i dag... Jag har laddat hem och fixat inställningar till bloggen så jag skulle kunna göra några blogg inlägg och berätta hur jag har det men får det inte att fungera helt.....bilderna hänger inte med bara texten och en tom ruta där bilden ska vara. Passade då på att ladda hem lite roliga appar till iphonen som redigerar bilderna man tar....här är en gammal bild på Alvin men redigerad i det nya...rätt ok för att vara fixad i telefonen tycker jag..appen heter pictureshow.

Vi ses på torsdag då jag är här igen på bloggen och då har jag säkert massor att visa er och en utlottning som kommer startas. Nu ska jag njuta av The big appel och allt julmys som jag längtar sååååå till.

See yaaa :)
Kram Anna

7 kommentarer :

Ninnis sa...

Ha en underbar resa och njut av dina upplevelser. Ser fram emot dina bilder...

Kram Ninni

AnnCharlotte sa...

Vilken hjärtknipande bild.
Ha det så bra på resan.

Cilla sa...

Bara liiiite avundsjuk. Hoppas ni får en underbar resa. Nu MÅSTE vi snart ses. Jag går hemma och är arbetslös, så nu finns inga ursäkter.

Hör av mig på mailen.

Kram Cilla♥

Anonym sa...

Ha en underbar resa...

Kram Birgitta

Snäckskalsdalen. sa...

Ha det kanon i den stora staden!
Agneta kram

AnnaHelena sa...

Hoppas din resa blir precis så bra som du har tänkt dig! Kanske får vi se några bilder från The Big Apple när du kommer hem. (Och kanske har du något som du shoppat som du kan visa...? ;-)

Kram // AH

Maria sa...

Hoppas du har haft en trevlig resa.
Kramar till dig från mig / Maria