fredag 17 februari 2012

Ljuslykta eller kruka....


Dom två sista veckorna har gått i ett fasligt tempo....nu har det börjat lugna sig och jag ser fram mot att få lugna ner själen lite. Samtidigt som det är roligt med tempo är det skönt att koppla av och jag ser fram mot helgen och lite ledighet. Fredag blir det hemma med familjen, ett gott glas rött och  få slumra till i soffan. På lördag bär det av hem till familjen R, det ska bli roligt att träffas igen.

Mina udda lyktor anv flitigt både som ljus lyktor och krukor, praktiskt och bra.....


Här är en till som är lika trött som jag......

Regnet faller där ute och snön den minskar, hoppas bara nu inte att det fryser för då blir det islandskap och det vill jag absolut inte ha. I kväll var jag ute med tjejerna och det är alltid lika roligt att träffas, mysig med tjej snack och go mat, tyvärr blev det inget gott att dricka då jag var tvungen att ha bilen idag. Tack till er härliga tjejer för en trevlig kväll :)

Ha en underbar helg alla sköna
Kram Anna


6 kommentarer :

Maria sa...

Skönt och slappt eller hur. Hoppas du får en härlig helg. Praktiskt när man kan använda typ "ljuslyktor/krukor" till allt möjligt.
Go helg på dig, kram från Maria ♥

Berit sa...

Då blir det skönt med helg för dig nu så du får andas lite också:)
Ha en alldeles underbar helg!

Kristina Bonander sa...

Tack Anna för dina värmande kommentar om min mamma.

Jo, önskegästen är en sidensvans. Jag tycker att det är den vackraste av alla vinterfåglar. Lyckliga du som har den i din trädgård.

Många kramar
Kristina

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka otroligt granna bilder du hade i förra inlägget. Ja, i detta också, men dom andra var fantastiska!
Vi har sol idag och den är faktiskt såpass varm att det blir lite dagsmeja, det känns vår nu, det gör det. Vi hoppas!
Ha en skön helg och vänta in din själ, man måste ju det ibland!
Kramar

Livet på solsidan sa...

Härligt att du tar dig tid att njuuuta när det varit en hektisk tid. Njut på!
Vovven verkar inte heller ha svårt för att koppla av :)

Tamara

Suz sa...

Hoppas du får möjlighet att dra ner lite på tempot och njuta en härlig helg med familjen!
Åh de mysiga fyrbenta, de kan konsten att slappna av och strunta i allt utom att sova:)
Ha det gott!
Kram Suz