onsdag 25 april 2012

Uppdatering av ....



.......vad som händer hos gänget i trädgårdsonsdag. Framsidan börjar ta form och visst är jag allt lite nyfiken på hur det ska bli, man kan i alla fall konstatera att det börjar se mycket bättre ut än det gjorde när dom började.




Växthuset är riktigt snyggt och som jag redan har sagt innan så får det gärna flytta hem till mig när dom är klara med programet. Om dom nu inte har sålt huset som går under kategorin nästan rukel i  min mening....
Men kanske någon vill helrenovera och då kan det nog bli jätte fint men kostsamt.

Ha en härlig dag, här faller regnet och det känns som riktigt april väder.
Kram Anna


Jag fick en fråga om mina bord i mitt inlägg från i måndags och jag kan hälsa att det är min pappa som har svetsat ihop borden och maken som har gjutit betong foten. Plåtskivorna har pappa fått till klippta och sen har han använt armeringsjärn som han har svetsat fast, så rätt så enkelt......

6 kommentarer :

Min plats i solen sa...

Japp, det där växthuset hade utan tvekan gärna fått flytta hem till mig också. Fint ser det ut att bli! :)

Fin onsdag till dig!

Kram Lotta

M/S Design sa...

Dom har jobbat rätt bra på den där fd. igenväxta trädgården! det blir fint, ska titta på programmet i kväll.
Ha de bra
Mariana

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Aha... då vet man vad man har att vänta i programmet :-))) Snyggt växthus. Och gångarna som är på gång hihi...

Det är tur vi har dig som uppdaterar oss lite i förväg :-))

Kram
Charlotte

Marie Lithén sa...

ser ut att bli jättefint!

fast nu känns det lite som om jag öppnat en lucka i julkalendern i förväg..... glömmer det genast

Almbacken sa...

Ja, det börjar verkligen se trevligt ut.

Fick också en tår i ögat av filmen du visade...

Kram,
Maria

Törnrosa sa...

Roligt att få se hur det ser ut i din trädgård, med hus och växthus, gångar och planteringar. Jättefint!
Hej från Törnrosa