fredag 1 juni 2012

Underbart blåregn....


Ursäkta för dålig kvalite på bilderna i detta inlägg, tagna med iphonen lite snabbt

Som jag berättat innan så var jag på photoshop kurs i veckan och wow vilka trix man kan göra med bilder, nästan lite fusk om jag får säga vad jag tycker. Nu gäller det att anv det så mycket som möjligt så man inte glömmer bort alla dessa olika kommando (men det är inte gjort på dagen suddiga bilder från iphonen).
Där jag var på kurs fanns detta underbara blåregn i en utrymmnings trappa. Superhäftigt gjort med tagtråd som var häng uppifrån och ner i mängder, sen har blåregnet slingrat sig, super häftigt och snyggt tycker jag.





Ramslöken i skogen står i blom och det dofter lök i mängder men ändå lite härligt, någon som har något roligt recept?


Ha en underbar dag, nu är vi inne i juni månad och var tar tiden vägen.
Kram Anna




 


1 kommentar :

Marie Lithén sa...

Var ju bland det tuffaste jag sett, blåregn i en ruff trappa. Men inte behöver iphonebilder bli suddiga... du får ju gärna fotografera trappen igen osuddig;)

Å photoshop, fusk? knappast. Du vet förmodligen inte vad vi gjorde i mörkrummen innan datorernas tid:)