torsdag 23 augusti 2012

Tack...




Dagarna rullar iväg och jag känner mig bättre till mods när jag via Skype både kan se och prata med sonen och maken på andra sidan jordklotet. Sonen trivs och längtar till skolan börjar på tisdag och på fredag är det upprop och det blir en hel dag på skolan med information. I dag har dom varit och tittat på Hobbit byn från Sagan om ringen. det var topper tyckte dom båda, så har du vägarna förbi....


Tack till kompisen T för den fina blomman och att du tänker på mig. Tack och lov är det lite bättre än när vi sågs i söndags då tårarna var nära bara jag tänkte på sonen V.

Tack till C för dina fina ord om mig, ett stort leende har prytt mitt ansikte idag av tacksamhet att såna människor som du finns, det värmer.

Ha en underbar dag alla
Kram Anna




4 kommentarer :

Anonym sa...

Stor kram till dig!

Lövkojan sa...

Oj, det känns verkligen stort och svårt att ha sitt barn på andra sidan jorden, förstår att du längtar!
Skönt med fina vänner som finns då!

Ha en fin dag,kram Marie-Louise

Marina sa...

Härligt att du har fina människor i din närhet. Ibland känns dom få och långt borta. SÄrskilt då någon enstaka "trist typ" tar för mycket plats.

Skönt med teknikens framfart nu när du har nytta av den.

Kramar

Anonym sa...

Vad bra!!! Kram till dig från C