onsdag 14 november 2012

Höst täcket...

 
 
Nu har nästan alla löv fallit från träd och buskar i min trädgård och det har bildats så fina täcke på marken. När frosten hade hälsat på några nätter så förändrades det fort, fast det är vackert ändå... Mitt stora elefantgräs har vissnat ner rätt så ordentligt och det känns lite tråkigt där det står och tyvärr har det en tendens att skräpa ner rätt så rejält.
 


 
Min lilla hosta häck längs med växthuset har även den fått vika sig för frosten och bugar så vackert. Här bakom växthuset har det tyvärr inte hänt så mycket som jag önskat denna sommaren men det kommer ju fler...
 
Jag vill tacka er alla för er hjälp i mitt förra inlägg om mitt väsk problem. Jag har fortfarande inte bestämt mig helt och ska fundera en eller två veckor till, längre än så kan jag nog inte hålla mig. Ni ska få se när den är inköpt, så jag återkommer...
 
 
Ha en härlig mitt i veckan, idag är det konferens hela dagen och det ska bli trevligt
Kram Anna
 
 
 


2 kommentarer :

Mys och hemtrevnad sa...

tänk att jag kan tycka trädgården är vacker trots sin vissenhet...kramis semlan

Maria sa...

Ja detta fula är egentligen väldigt vackert ♥ Allt har sin charm brukar man väl säga.
Goa dagar på dig, kram Maria