torsdag 15 november 2012

Jul känsla......

 
 
Nu är det massor med hyacinter här hemma och jag kommer inte sluta från januari har passerat. Jag bara älskar hyacinter, den har en sån underbar doft att jag skulle vilja stoppa ner den i en burk och få gå och sniffa på......Det är verkligen en speciell doft och jag kan inte få nog. Snälla maken kommer hem med nya varje vecka och eftersom det inte tar en vecka för dom att blomma över så fylls huset på så nätt, lite här och lite där och jag njuter. Jag nynnar på julsånger och så rätt som det sprudlar det ut högtalarna och Sanna, Shirley och Sonja sjunger "The first noel" ja jag vet det är helt löjligt att spela julmusik ....men jag bara älskar det så. Alla som känner mig vet att julen för mig är något väldigt speciellt. Jag är helt enkelt jultokig :)
 
 
 
Ha en underbar dag alla bloggisar
Kram kram Anna
 
 
 
 
 


5 kommentarer :

Mys och hemtrevnad sa...

Visst sjunger de underbart och jag älskar hyasinter jag oxå...kramis semlan

Anna Vattenkanna sa...

Hyacinter är verkligen underbara och lyckliga du som blir överöst av dessa av din man :-) Fint har de fått det också ser jag.

Kram

It's me sa...

Beautiful decorated darling...have a nice day Ria...xxx..

Limetwig sa...

Visst är de underbara de där lökarna. Sprider en sån fantastisk doft och stämning.

BLOMSTERDESIGN sa...

Visst är hyacinter underbara! Jag gillar dem bäst innan de slår ut och blir för stora. Ditt arrangemang med vågen är verkligen veckert! Kram Therese