onsdag 10 juli 2013

Kvälls dopp med Zelda...



 
Det är verkligen lata och sköna dagar som rullar förbi. Såklart är jag lite glad för att på fredag är det två veckor kvar tills jag får ta bort mitt gips men samtidigt blir man ju lite deppig för då är ju snart juli slut och det vill jag inte heller.
Jag saknar att kunna åka till stranden eller på någon härlig utflykt, så vi åker och badar med Zelda som älskar vatten, tack och lov för det, för kvällsdopp med hund är underbart. För övrigt så ska vi försöka komma iväg på lite små turer där jag inte behöver gå så långt, får se vad vi kan komma på. 


 
Igår kväll åkte vi ut till Krankesjön med Zelda så hon fick svalka av sig. Simmar gör hon som attans och det är verkligen härligt att se hennes kärlek till vatten.
 
Kram Anna
 
 
PS.I går kväll satt maken och jag och planerade lite vad som ska göras härnäst i trädgården och vi har beslutat att först ska det bli ett bord till murrikkan som ska muras upp med leca block, så fortsättning följer för sen ska det byggas pergola, ett annat nytt bord osv.
 
 
 
 



3 kommentarer :

Marina sa...

Härligt med kvällsdopp med hund. Ronja och jag gick vid stranden i förrgår på morgonen. Det ska vi nog göra imorgon igen. Härligt det också om än kallt i vattnet.

Spännande med planer framöver.

Kram

Livet på solsidan sa...

Förstår att det är tudelat med gipsets borttagande/sommaren snart slut. Du får trösta dig med att det kommer fler. Somrar alltså. Inte gipspaket ;)

Så söt hon är vovven. Du fick kanske också svalka när hon ruskade av sig allt vatten?

Kram

Ulrika sa...

Oj, vad hon växer, lilla Zelda! Ser mysigt ut med bad.
Ulrika