torsdag 11 juli 2013

Stengång på plats....


 
Stengången eller som jag säger "hostagången" är på plats så två av tre stengång är klara. Här omges gången av hosta och jag vill att dom ska hänga ut så man nästan trampar på bladen, en liten hemlig gång som sticker fram. Här är det planterat krypkrotula som jag hoppas sprider ut sig i stenarna.


 
Detta är den första vi gjorde, inte så avancerad men jag gillar det enkla och hoppas att kattfoten sprider sig in i bland stenarna.

 
 
I år har jag blivit med kiwi frukter, jippi hurra. Det har aldrig varit så många som i år och jag hoppas på en god skörd.
 
 
Ha det super gott
Kram Anna
 
 
Tack till alla er som gillar mig på facebook, att få 68 följare på en vecka värmer ska ni tro. Ett stort tack till er som "gillar"
 
 
 
 
 


7 kommentarer :

livetpålandet sa...

Ser dömysigt ut med de små hemliga gångarna! Spännande med så många projekt. Tycker oxå att kullersten gör sig fint i en trädgård, mjukar upp allt på nåt sätt..! Hälsn Annica

Janneke sa...

Beautiful stone path with the Hostas hanging over it and.....Kiwi fruits hope they will ripen in time.

anettan sa...

Så fint ni har det...och kiwi....vad spännande. Grattis! Ha en bra dag. Kram Anette

Trädgården på Höjden... sa...

vilka fina gångar. gillar den hemliga hostagången lite extra
kram åsa

Snäckskalsdalen. sa...

Fin gång! Och jag ser det du säger, hostabladen hänger över så man får peta undan dom lite med foten om man ska gå där!
Hade jag haft Facebook (har haft, men gått ur) hade jag gillat dig jag också!
Agneta kram

Anonym sa...

Så himla bra det blir! Och en smygstig tycker jag att alla trädgårdar borde ha! :) Kram Hanna

Villa Vårgatan sa...

De är så fina, dina stengångar! Kommer att bli jättefint med krypkotulan mellan stenarna. Och grattis till den goda skörden:-).

Kram Eva