onsdag 21 augusti 2013

Det händer en del....

 Trädgårdsslangen kommer från Clas Ohlsson 249 kr.
 
Äntligen fick jag min svarta trädgårdsslang, superfin och den smälter in så fint i både grönskan och det övriga svarta i min trädgård. Dom svarta stenarna tog jag med hem från ett ställe på Österlen i somras och varför tog jag inte fler? Nä jag bar så många jag kunde och ändå fick jag inte med tillräckligt..

 
Mina kiwi växer och frodas och jag hoppas dom hinner bli färdiga så vi får njuta. I alla fall får familjen njuta medan jag snällt får titta på. Är man allergisk så är man. Dom blir inte bruna och ludna som en vanlig kiwi utan kommer se ut som nu fast förhoppningsvis mogna i september.
 
Hoppas du har en härlig dag
Kram Anna

3 kommentarer :

Snäckskalsdalen. sa...

Ah, vilken perfekt slang till din trädgård! Det kom väl rosa och turkos för ett par år sedan men dom gick ju knappt att lösa för pengar!
Stylad vattenslang, så klart du ska ha det i din trädgård.
Hoppas kiwin hinner mogna!
Agneta kram

Anonym sa...

Snyggt med svart slang. Och vilka vackra stenar!! Du kan väl viska var på Österlen du hittade dom. Vill också ha!

Mimmi sa...

Åh, en svart vattenslang skulle passa perfekt hemma hos mig. ;-) Har fått en alldeles ny vattenutkastare på framsidan som dock sitter lite för synligt. Hade tänkt att ha slangen innanför garagedörren men med svart slang skulle det ju bli en prydnad. Claes Olsson nästa! ;-)