söndag 26 januari 2014

Mini växthus....

 
Jag har alltid tyckt miniväxthus ser så fina ut men har varit tveksam till hur jag skulle använda det. Jag har ett litet sen innan men det har inte blivit anv speciellt mycket. Då kan man ju undra varför jag i förra veckan gick och köpte mig ett nytt mini växthus fast i något större format! Jo i år har jag lovat mig själv och se om jag kan driva upp lite plantor som jag inte hittat ute i handelen och då får man såklart göra det med lite stil.....njä jag får se vad det ska användas till men en sak är säker, det ska bli svart. 
 
 
Det är inköpt på dett stort växtvaruhus på P som jag egentligen inte gillar, inte för att köpa växter i alla fall. halva priset passade mig perfekt förr 699 ,nu 349 kr.
 
Vi har fortsatt kallt väder i skåna och äntligen har växterna fått gå i ide ordentligt, dock hade det gärna fått sluta blåsa och visa lite sol istället. Vi trotsar och går långa skogs promenader ändå och med rätt kläder finns det inte dåliga väder...
 
 
Ha en skön söndag alla fina som tittar in
Kram Anna
 
Ciao
 
 


1 kommentar :

Piasofia sa...

Jag tycker också det är så fint med små växthus och köpte mig ett för två år sedan. Det är inte ens uppackat just för att jag inte vet riktigt vad jag ska ha i det. En vacker dag bara vet man eller får något tips. Kanske när man besöker din blogg?!
Må så gott!