lördag 14 juni 2014

Olika klot...

 
För några år sedan köpte jag några fina bukettspirea som jag genast klippte ner till små klot. Dom har vuxit till sig bra och jag hoppas dom fortsätter i samma takt :) I våras köpte jag en till, trodde jag men det har nog blivit en annan sort då bladen ser helt annorlunda ut, få se om det blir något bra, det är den som står i järnurnan.
Lavendelen som står runt bänken har själv valt att stå just där och det är jag så evigt tacksam för, passar perfekt.
 

 
Salix "Nana" har också visat sig väldigt tacksam att göra till klot, mer skira och väldigt vackra. Tror det får bli fler av just Nana, gillar den svaga grå tonen.
 
Ha en härlig kväll
Kram Anna
 
 
 
 


3 kommentarer :

Louise sa...

Så fint hos dig! Jag är dålig på klot men tänker att jag kanske borde ge mig på det när ni andra lyckas så bra. Lavendeln ser verkligen ut att stortrivas hos dig!

kram louise

Livet på Solsidan sa...

Tack för tipset om salixen. Riktigt snyggt!

Dina besökare kommer att ha så mycket fint att titta på den 29:e. Vattenblänk, runda former, nya uteplatser. Ni har det så fint!!

Kram Tamara

I slutet av gatan sa...

Oj vad jag ser fram emot att få komma och titta i din fina trädgård den 29:e! Jag suger i mig all inspiration från alla dina fina och läckra bilder!!!

Tack för att du delar med dig så hjärtligt!

Ha en fin vecka!