lördag 28 juni 2014

Varmt välkomna till min trädgård.....

 
Så kom det där efterlängtade regnet, vet inte hur mycket för jag sov som en stock. Det var välbehövligt och nu hoppas jag att det var det regnet som man hade planerat för i morgon. Nu hoppas vi på sol och ett riktigt fint trädgårdsväder :)
 


 
Det har kommit till nya små hörnor och det flyttas krukor i fart här, kanske där eller där och vissa vill man på mer än ett ställe. En snabb tur till plantskolan får det bli idag sen känner jag att så här får det bli helt enkelt:)
 
 
Varmt välkomna till Södra Sandbys alla trädgårdar som är med på tusenträdgårdar. Tror vi är 9 st i vår lilla by, härligt och enkelt för er som är besökare.
 
Vi är dock tre trädgårdar som ligger i samma område, Maria på Almbacken och
min mamma som har Hostaoasen. 
 
Kram Anna
 
 
 
 


10 kommentarer :

Hemma på Sjuan sa...

Otroligt snyggt du har det i din trädgård! Så vackert med speglarna och vattenbaden. Hoppas n får tur med vädret imorgon, kram Suss
Ps. det funkar inte att klicka på länken till vägbeskrivningen men det kanske är min dator som inte funkar...

Hemma på Sjuan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
HWIT BLOGG sa...

Åh så roligt att du ska vara med! Gjorde ett inlägg igår om just detta med Tusen trädgårdar...
Din trädgård är magisk, hoppas du får många många besökare!
Sommarkram,
Titti

Villa Vårgatan sa...

Ska bli såå roligt att besöka dig och Södra Sandby i morgon!

Kram Eva

Lena/isklockan sa...

Tänk vad kul det skulle ha varit att få besöka din härliga trädgård. Men bor i Värmland.....så synd. Lycka till med visningen. Kram

BLOMSTERDESIGN sa...

Jag hade tänkt att ta mig en liten sväng till Södra Sandby och hälsa på er! Vi ses!

Annika Christensen sa...

Lycka till och hälsa till mamma.
Hoppas solen skiner på er alla tre.
Annika

AnnaHelena sa...

Varmt lycka till önskar jag dig - med många glada besökare, trevliga samtal och fint väder!

Kram // AH

Ulrika sa...

Idag var jag och hälsade på i din fina trädgård!
Så kul att få se "live". Hur fint det än ser ut här på bloggen så går det ändå inte att göra en trädgård rättvisa på bara platta bilder.
Tack för att vi fick komma och hälsa på!

Ulrika
(som tyvärr inte lyckades byta några ord med dig eftersom det far väldigt mycket folk just då...)

Lotta sa...

Var en av alla dina besökare idag. Även om det regnade en del precis när vi var där, var det väldigt roligt att se din vackra trädgård. Tack för att du visade upp den!
Trevlig dag idag och mycket inspiration.

//Lotta