tisdag 7 oktober 2014

Pergola häng....

 
Tack för alla snälla kommentarer om min nya frisyr :) det värmer. Än så länge känns det såå skönt och det har blivit väldigt mycket lättare att sköta. 
 
Här på stolen klättra de jag upp och ner ett antal gånger i söndags. Jag klippte ner så mycket vindruvor från min pergola att jag skäms för att säga att jag kastade dom. Kilovis som jag inte orkar ta hand om, några enstaka fick hänga kvar till fåglarna, tyvärr kan inte alla sitta kvar då Zelda äter allt som trillar ner och och sen blir hon dålig i magen.


 
Åh vad jag uppskattar Zeldas och mina turer i skogen varje kväll, snart får vi hålla oss till helgerna, för när det blir mörkt går inte denna svensken själv i skogen.
 
I dag bär det av på en väldigt intressant föreläsning om stress, postit-lappar, fulla mail korgar och varför humor och arbetsglädje leder till mer produktivitet. Ska bli supper roligt och intressant.
 
Ha en underbar dag alla fina
Kram Anna
 
 
 
 
 
 


2 kommentarer :

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Den föreläsningen låter hur intressant som helst. Det har blivit ett riktigt stress samhälle runt omkring oss men jag gör allt i min makt för att inte hänga på. Trädgården hjälper mig till stor del men det ska bli kul och höra om du får några dunder tips idag. Ha det bäst!
Ps. snygg frissa :) Ds

Rost och rädisor sa...

Mysigt på din pergola, men har du inga grannar som gillar druvor!
I morse fick jag fem klasar av en vänlig själ som råkade ha vägarna förbi och man blir ju bara så glad. Tål nämligen inte köpe (antagligen besprutningen) men hemmaodlade går hur bra som helst.
Föreläsningen låter intressant. Finns mycket att säga i det ämnet.
Ha det gott
Anette