söndag 7 februari 2010

Vår eller höst....





I dag blev inte mycket gjort här hemma, har försökt att koppla av och bara ta dagen som den kommer. Men var tog den vägen ??Söndag kväll och en ny jobb vecka framför sig. Helt ok om man hade sluppit gå upp på morgonen, det är det värsta som finns...att bli väckt och det fortfarande är mörkt ute och lite svalt i sovrummet. Väl uppe är det helt ok, men steget ur sängen........nej inget för mig. hittade några höst bilder från min trädgård tänkte att det går väl bra för solen är framme i alla fall. Jag kan tycka att en fin höst är minst lika härligt som våren.
I kväll blir det tyvärr inte så mycket bloggande som jag hade önskat då det är dags med att hjälpa min man med sin bokföring för sitt företag som tyvärr jag sköter. Inget roligt och jag sitter alltid och surar och säger ett och annat valt ord för jag hat....ar det verkligen. Min man servar mig hela tiden och lagar middag så det är väl bara att sätta i gång.
I morgon ska jag åka till rusta och se om jag kan få tag i en vit brandsläckare som jag har sett så många visa på sina bloggar.
Under veckan ska jag sätta igång en tävling och fira att jag passerat 1000 besökare så håll utkik.

Om det finns någon som lätt kan förklara hur jag gör ett bildspel på bloggen , snälla hjälp mig.

Ha en skön söndag kväll
Kram Anna

5 kommentarer :

Anonym sa...

Tänk att ha turen att få hjälp med bokföring...Precis en sådan skulle jag också behöva ha här hemma,om jag nu vågar komma igång med mina drömmar!En sådan Rusta släckare önskar jag mig också. Annica

Vita rosor och förgätmigej sa...

Åh, vilken fantastisk header du har! Ääääälskar lavendel... Var på rusta i helgen men i vår stad hade de inte ett skvatt. Ingenting, nada, nothing... Hmmm trodde jag skulle hitta något klipp men det är nog bättre att springa på loppisar i stället.
Kram/ Anna

Limetwig sa...

Din trädgård är så underbart vacker, och jag håller med dig om att en vacker höstdag är minst lika vacker som en vårdag! Lycka till med "jakten". Åse

Jennie sa...

Åhhhh en vit brandsläckare, hur kundra jag missa det, vi som precis köpt 2 vanliga tråkiga som dessutoom var svindyra, fyller förhoppningsvis sin funktion men åhhhh en vit.....vill ha

/Jennie

Mitt Stugliv sa...

Hej Anna!

Åhh en vit brandsläckare! Har aldrig tänkt på att en brandvarnare även kan var vacker och inte bara jätteviktig i ett hem. Tänker kolla om jag kan hitta en sådan i min stad, Kristianstad.
Ljuvliga ute bilder.

Ha det fint
KramKram
Lotta