fredag 7 september 2012

Vilken morgon....



What a beautiful morning....när Alvin och jag tar våra morgon promenader får vi ofta uppleva helt underbara soluppgångar. I går morse var det som detta stora eldklot var hur nära som helst. Den bjuder verkligen på ett färg spektakel som är såååå vackert. Det är som den ligger och pyr där bakom buskarna och snart....ja snart tittar den upp. :)


Mina vita rudbeckia håller snart på att blomma över men än kan jag njuta av dom och jag tycker dom är super vackra.





Ha en härlig fredag
Kram Anna






6 kommentarer :

Katarinas trädgård sa...

Åh så vackert! Man borde nog masa sig upp och titta någon gång... eller inte...
Vita solhattar (som jag kallar dem) är så fina! Som badmintonbollar! Fast det låter kanske inte så fint?
Kram
Katarina

Marina sa...

Underbar morgon är guld värd tycker jag. Kanske kan det bli en fin en i morgon när de tär lördag och jag har tid att ta fram kameran?

Kram

AnnCharlotte sa...

Morgonrundan med hunden är den bästa av dagens hundrundor tycker jag.
Ha det bra :)

It's me sa...

Beautiful sky.....lovely weekend darling...love Ria...xxx...

smile sa...

Vid en första anblick trodde jag att det brann! Men jisses så vackert.

Just nu är det nästan som vackrast i trädgården. Precis innan det är överblommat och börjar gå över i riktig höst. Det gäller att njuta. Bara man sluppit de rackarns getingarna!

AnnaHelena sa...

Ja, tänk, den vita RUdbeckian är ju helt underbar och jag har inte fått upp ögonen för den förrän i år!
Har den kanske blivit lite "inne" nu? Tycker att jag ser den överallt, men har inte tänkt på den förut!

Kram // AH