fredag 16 maj 2014

Sista versen...

 
Nu är tulpanerna inne på sista versen och så fort dom börjar se tråkiga ut så ska dom åka upp.... det blev lite för många på för lite yta så dom får flytta helt enkelt, bära eller brista.  Dom har verkligen bjudit på en lång och vacker blomning och det är helt klart en maffig syn med över 200 hundra blomande tulpaner.
 
 

 
Äntligen fredag igen, eftersom jag inte har haft så mycket tid över denna veckan är helgen sååå välkommen. Att göra listan har fyllts på lite väl mycket just nu men så blir det i bland. Vi har en student framför oss och allt som ska fixas från mat till kläder för alla. Själv har jag köpt 4 klänningar på nätet som jag går och väntar på, hoppas jag blir nöjd med någon för vi har tre studenter och gå på och sen en själv och då blir det ju fyra klänningar, eller hur tjejer? Sen glömde jag att jag köpte en för ett tag sedan och då blir det ju fem men vad gör väl det...
 
 
Ha en härlig dag
Kram Anna 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer :